Lansweeper 6.0 este lansat, Help Desk soseste!


Lansweeper 6.0 este lansat, Help Desk soseste!

 

 

 

12 Aprilie 2016 - Noul Lansweeper 6.0 este disponibil pentru a fi descarcat. Nu mai este niciun secret ca Lansweeper 6.0 vine cu Help Desk complet integrat cu solutia de management al echipamentelor IT. Profitati de aceasta oportunitate de a beneficia de meniul reorganizat si de functionalitatile noi si variate incluse in noua versiune. In afara de functia Help Desk, noua lansare include o baza de cunostinte dar si un calendar. Puteti sa treceti acum la versiunea 6.0 folosind installer-ul disponibil pe pagina de download pe siteul Lansweeper.

 

Lansweeper 6.0 este disponibil pentru toti clientii, ca orice actualizare. Sectiunea de help desk se licentiaza per agent, incluzand un agent gratuit in toate licentele Lansweeper existente sau noi. Un numar nelimitat de utilizatori pot deschide tichete, dar se plateste o taxa pentru agentul care va raspunde la aceste tichete. Pot fi achizitionate si licente suplimentare per agent.

 

O selectie de functionalitati incluse este listata mai jos:

•  Help desk functional complet si care se integreaza cu Lansweeper

•  Un sistem de ticketing bine pus la punct ce permite oamenilor din interiorul si exteriorul companiei voastre sa trimita intrebari si sa solicite suport. Partea de ticketing din help desk include, printre altele, urmatoarele functii:

•  Tichetele pot fi create intr-o consola web, prin email, API si functia de import

•  Organizarea tichetelor pe tipuri de tichete

•  Prioritizarea tichetelor prin prioritati si follow-ups

•  Campuri personalizate pentru introducerea unor informatii suplimenare in tichete intr-un mod organizat

•  Filtre pentru tichete, taburi si notificari pentru organizarea cu usurinta a tichetelor intr-o varietate de vizualizari

•  Modele de tichete si modele de emailuri (auto reply)

•  Trimiterea tichetelor, asocierea si inchiderea automata a tichetelor

•  SLA-uri pentru stabilirea standardelor companiei in controlul si rezolvarea tichetelor

•  Optiuni de personalizare precum semnaturi, metode diferite de sortare a tichetelor, alerte pe email si altele

•  O baza de cunostinte pentru a impartasi articole cu angajatii dumneavoastra pe o varietate de subiecte

•  Un calendar unde puteti inregistra intalnirile, vacantele si multe altele. Evenimentele calendarului pot fi transmise in tichete.

•  Personalizare optionala despre cum arata help desk-ul

•  Setari de securitate flexibile ce restrictioneaza accesul la consola web printr-un sistem de roluri si permisiuni

 

Solutia Lansweeper 6.0 este disponibila in Romania prin intermediul Simple IT, partener Lansweeper.

 

 

Despre Lansweeper

 

Lansweeper este o solutie pentru scanarea retelei, cu functii de inventariere a retelei, inventariere software, conformitatea licentelor, raportare pentru conformitate, integrare cu Active Directory, integrare cu Eventlog si alte functii.

 

 

Despre Simple IT

 

SIMPLE IT este distribuitor de produse si solutii software, completate de servicii de consultanta, training, instalare, configurare si mentenanta, sustinute de un personal specializat, pentru a oferi cea mai buna experienta IT clientilor. Categoriile de solutii includ: descoperirea si monitorizarea retelei, controlul accesului la retea, managementul informatiei de securitate, securitatea si criptarea e-mailului, retele virtuale private, optimizarea traficului, securitatea retelei, antivirus, firewall, optimizarea PC-ului, antivirus, antispam, detectia intrusilor, backup si restaurare, design, dezvoltare si publicistica web, audio si video. Pentru mai multe informatii vizitati site-ul www.simpleit.com.ro.